top of page
DSC_0786 copy2.jpg

En proppad helg

Godmorgon!

Hur har ni det? Det är ju lördag idag och vanligtvis förespråkar jag att vara ledig 1 dag i veckan (ledig från allt), men den här veckan blir det lite svårt för mig - det gör dock inget eftersom jag gör saker som jag tycker är kul och får vara ledig nästa helg!

Morgonen spenderades med en god frukost, en bra bok och plugg. Jag ska snart ge mig iväg till träningen med anslutande jobb. Det är det underbara när dagarna är fulla , de går över så fort att man knappt ens hinner tänka "detta är jobbigt". Och det är bara jobbigt när man intalar sig att det är det.

Dagens träning kommer bli ben med fokus framsida tror jag. Kommer nog dessutom göra rätt mycket utfall, men får se vad jag är sugen på. Har inte tränat så mycket som jag ville den här veckan, vilket är lite surt, men jag är glad att jag åtminstone kommer till gymmet idag. Nästa vecka kommer vara minst lika fullproppad, så jag ska göra mitt bästa för att vara på gymmet i alla fall 5 gånger nästa vecka.

Men nu ska jag fixa mig i ordning så jag kommer härifrån, hoppas ni har haft en toppen vecka och glöm inte att läsa mitt senaste inlägg där jag intervjuar en influencer om bland annat kroppsideal!

Emma :)


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page