top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Oj!

Oj vad tiden går fort! Här sitter jag igen, helt frisk och back on track. Är det redan fredag igen though? Var tog veckan vägen? Jag har inte haft för mig särskilt mycket spännande saker i veckan. Har mest pluggat, tränat och jobbat. Kanske sovit lite för lite, det kan jag erkänna.

Jag har försökt träna igen, har fortfarande varit försiktig ifall förkylningen ligger kvar lite grann, men jag har ändå träningsvärk i hela kroppen. Riktigt skönt och jag mår så bra av träningen, det verkligen rensar huvud och själ. Idag körde jag bara cardio eftersom jag hade ont överallt (dessutom ont om tid eftersom jag var tvungen att jobba på en rapport, men jag tränade i alla fall!).

Andra planer då: Jag faktiskt har börjat planera en youtube video om kolhydrater! Det ser jag väldigt mycket fram emot, jag tänker gå igenom lite basic fakta och även fixa en liten överraskning till er som ni kommer få ladda ner och spara. Kommer bli riktigt bra.

Det är väldigt mycket som händer i mitt liv just nu som jag även inte kan prata om, men som jag ser fram emot att dela med er i framtiden!

Jag hoppas ni mår riktigt bra och så är jag snart tillbaka. Och glöm inte att följa era drömmar!

Emma


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page