top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Nytt år - mindre blogg

Som ni kanske har, eller inte har, märkt så har jag bloggat mycket mindre på senaste tiden. Det är dels för att jag har haft så mycket annat för mig och dels för att jag nog har tappat glöden lite. Jag har så många andra projekt på gång, startat företag, kostrådgivningen, plugg på heltid och ett extrajobb, och jag har länge kämpat med mitt samvete på grund av att jag har prioriterat dessa.

Men jobbiga beslut måste tas i livet och ibland måste man släppa taget om saker som har varit med och varit en del av en så länge. Jag har bloggat i 4 år nu. Det är det längsta projektet jag har haft i mitt liv, som jag verkligen har hållit igång. Och det har varit fruktansvärt kul, men nu på senaste tiden har jag känt att jag vill gå vidare utan dåligt samvete.

Som ni säkert vet har jag börjat med Youtube och tänker utforska det området lite grann och planerar att göra min Instagram lite "bloggigare". Jag tänker inte stänga ner min blogg, där betyder den lite för mycket för mig, men jag behöver hitta tillbaka till mitt skrivarglöd. Och fram tills dess kanske det kommer mer eller mindre oregelbundna och mer sällsynta blogginlägg. Men fear not! Jag kommer dela på Instagram och Facebook när jag lägger upp, som vanligt.

Jag hoppas verkligen att ni har haft ett fantastiskt år och hoppas vi ses i framtiden på andra håll! Och: glöm inte att boka en kostrådgivningstimme ;)

Vi hörs!

Emma


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page