top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Bästa helgen med mina babes

Hej!

Veckan har varit..speciell. Fullt upp och stressig och så blev jag sjuk. Inte förvåna dock, det verkar vara min kropps sätt att säga till om att jag borde chilla lite. Måste verkligen hitta en bättre balans. Menmen, sjukdomen tvingade ju mig att vara hemma och vila, vilket verkligen hjälpte.

Och så kom Zahra och Frida igår för att vi skulle mysfira Fridas födelsedag, vilket var superlyckat! Vi åt tacos och kaka och avslutade kvällen med ansiktsmask, te och film. Idag åt vi en stor och god frukost, gjorde oss i ordning och åkte sedan till stan för lite shopping och lunch. Superkul och verkligen behövd.

Mer har faktiskt inte hänt. Mitt liv är inte särskilt spännande just nu, men imorgon ska jag träna igen så det ser jag jättemycket fram emot!

Jag hör av mig i veckan igen när det har hänt lite mer spännande saker, ni får ha det fantastiskt!


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page