top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Överarmar

Hej!

Jag tränade innan lunchen idag så att jag kunde göra annat resten av dagen (alltså njuta av sista lediga dagen). Det var skönt att träna idag, men nu ser jag fram emot att vila imorgon. Ska vila imorgon och på fredag, så slipper jag släpa med mig så mycket träningskläder hem till Jesper. På onsdag blir det ben (jaaaaaaa) och på torsdag antingen rumpa eller axlar/rygg. Det beror på hur bra jag kan använda benen på torsdag. Dessutom så ska jag börja springa regelbundet igen nästa helg. Hostningarna är nästan helt borta nu, så jag tror att det är fritt fram till helgen. Mer har faktiskt inte hänt idag. Nu känns det dock okej att skolan börjar igen eftersom det känns som om det var varit lov, på grund av de extra lediga dagarna som jag har haft när jag var sjuk.

Dagens

Uppvärmning: Biceps curls: 15x2, 6kg Triceps kick backs: 10x2, 6kg

Biceps: Biceps curls: 10x4, 9,5kg Biceps curls med elastiskt band: 10x4, 3 band Chins (mest för att det var nödvändigt igen): 4x4 15:an (ist för 21:an): x4

Triceps: Triceps extensions: 10x4, 11kg Triceps kick backs: 10x4, 9,5kg Dips: 8x4

Nu ska jag skriva lite till på ett inlägg om min åsikt om snabbt viktminskning (kika på den sen!) Hoppas ni har en bra dag och så är jag tillbaka snart! :)


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page