top of page
DSC_0786 copy2.jpg

LEGDAY eller legmorgon

Hej! Jag tror att jag ångrade lite grann i morse att jag tränade ben så tidigt på dagen eftersom jag var tvungen att ta mig genom hela dagen på mina ben, vilket kan bli ett problem efter benträning. Men jag klarade mig, mina ben var bara skakiga och började inte göra ont förrän jag kom hem. Efter skolan gick jag till frisören och där klipptes mitt hår av. Jag är nu korthårig! Men ta det lugnt, mitt hår växer så fort att jag kommer ha svårt att hålla det kort. Jag är för övrigt så extremt nöjd med det, jag tycker att det är så snyggt. Och nu måste jag hitta på någonting med det, jag kan inte bara sätta upp det i en boll längre. När jag kom hem väntade ett par nya träningstajts på mig, yeeey. Jag drog på mig dem och de är helt underbart sköna och snygga. Jag måste dock säga att jag är osäker hur de kommer sitta när jag tränar, men det är väl bara att ta reda på. Dessutom så är en tråd trasig, öppen, vad man nu säger, i bak på tajtsen vilket mamma kan fixa imorgon, så jag behöver inte skicka tillbaka dem. Nu väntar en soppa och en helt ny bok på mig, så ursäkta mig, men jag måste gå. Imorgon blir det axlar och rygg.

Dagens benpass:

Uppvärmning squats i maskin 10x2, 40kg Squats i maskin: 60kg, 10x4 Dead lifts (marklyft): 55kg, 10x4 Ben curls bakåt: 20kg (jag vet mina bakre lår är svaga xD), 8x4 Squats utan maskin: 55kg, 10x4

Ha en underbar kväll och så är jag tillbaka imorgon! Emma :)


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page