top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Magkramper

Hej!

Jag började dagen med träning; nästan 1 timmes axlar och rygg, lite mage. Gick superbra och var tungt och skönt. Efter det var det prov, mat och sedan mina vänner fick jag magkramper. Som inte slutade. Kanske var det någonting i lunchen, men jag vet bara att när jag äter någonting just nu så börjar det igen. Vilket är ett problem eftersom jag börjar bli väldigt hungrig. Kunde med andra ord alltså inte träna kickboxning i eftermiddag. Väldigt, väldigt frustrerande. Men mest frustrerande är smärtan. Var ute och gick med mamma förut och i början gick det, men sen blev det bara värre och värre. När vi var hemma igen kunde jag inte stå upp längre. Nu går det bättre igen, får se hur jag mår efter maten.

Dagens pass! axelpress - 10x2, 20kg axelpress - 10x4, 25kg vingar - 10x4, 10kg "halft T" - 10x4 per arm, 12kg latsdrag - 8x4, 8 vikter raka drag neråt i maskin - 10x4, 36kg crunches i maskin - 10x4, 27,5kg (börjar bli lättare nu)

Hoppas ni har haft en bra dag och så är jag tillbaka imorgon! Emma :)


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page