top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Cardio och styrka

Hej!

Dagens negativa sak: Mina händer är enormt torra. Ska nog smörja in dem snart. Dagens positiva saker: Jag har varit superproduktiv! Så pass produktiv att jag kommer kunna sätta mig med en kopp te strax och läsa. Men vad har jag gjort idag? Jag har samlat på motivation som kommer hamna i min nya anteckningsbok (och nej jag säger inte varför jag köpte en helt ny anteckningsbok och varför en massa motivation ska finnas i den). Efter det gick jag ut och sprang, efter det cyklade jag, efter det åkte Jesper och köpte sallad till oss - vi var för lata för att laga mat. Sedan skrev jag ett inlägg där jag intervjuade en vän om hennes "självförtroenderesa" och efter det började jag jobba på en träningsplanering som en kompis ville ha av mig och sedan gick jag och tränade armar, rygg och axlar i Jespers träningsmaskin. Nu är jag supernöjd och ska smörja in mina händer och fixa te. Ha det bra vänner och så är jag tillbaka imorgon! Emma :)

Ps: ingen beskrivning på träningspasset eftersom jag bara testade maskinen och körde lite för skojs skull. Och ja, gårdagen var underbar. Tackar som frågar <3


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page