top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Vernissage

Hej!

Idag var en väldigt jobbig dag. Jag ser fram emot imorgon då det är en lugnare dag igen. Ska börja dagen imorgon med att träna lite biceps och mage och sedan är det skola. Hoppas att vi kommer få sluta innan 4 då, men tvivlar tyvärr på det. Anledningen till att jag tränar imorgon bitti är att jag ska kunna njuta av vädret sedan när jag kommer hem. Jag är helt slut nu, så vet inte vad jag ska göra resten av kvällen innan det är läggdags. Kanske planera lite för veckan, både träning och till bloggen.

Dagens benpass:

Squats - 10x2, 40kg

Squats - 10x1, 50kg

Squats - 10x1, 60kg

Squats - 10x4, 70kg

Marklyft - 10x2 50kg

Marklyft - 10x4 60kg

Bencurl framåt 10x4 35kg

Benpress 10x5 52kg

Hoppas ni har haft en bra måndag ni med! Emma :)


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page