top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Morgonpass

Hej!

Var ledig första lektionen idag, så kunde träna. Det blev biceps och mage och det gick superbra. Har jätteont i benen efter igår, vilket är superskönt. Ska träna på morgonen imorgon också och då blir det axlar och rygg, ser fram emot det. På torsdag ska jag träna i skolans gym, även då på morgonen och på fredag blir det vila. Hur har dagen annars varit? Jo, bra tack. Hade så gott som ingenting att göra i skolan, så kunde åka hem vid 2. När jag var hemma gick jag snabbgång i 50 minuter med min bror och efter det satte jag mig och läste. Helt okej eftermiddag. Måste dock städa lite snart, men det går att skjuta upp lite till.

Dagens:

Biceps curls - 10x4, 10kg (hantlar)

21:an - x4, stång + 10kg Biceps curls med stång - 10x4, 10kg Shoulder press i maskin - 10x4, 40kg Rotary torso höger - 10x4, 30kg Rotary torso vänster - 10x4, 30kg Abdominal crunch - 10x2, 40kg

Hoppas att er dag har varit bra och så är jag tillbaka imorgon! Emma :)


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page