top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Monday

Hej! Var en typisk måndag idag, förutom att jag kunde sova till 20 i 7 och åt frukost i skolan. Detta skulle jag utan att tveka kunna vänja mig vid. Så om någon vill sponsra ungefär 100kr till framtida frukostar, haha. Nej, men det var skönt att inte behöva stressa på morgonen. Efter skolan gick jag såklart och tränade med Zahra, det blev biceps och triceps och vi fick en fin pump. Imorgon ska jag vila och gå till frisören efter skolan och på onsdag ska jag träna rumpa på morgonen.

dagens:

curls hantlar - 10x4, 7.5kg

curls m. stång - 8x4, 25kg

curls i maskin - 10x4, 35kg

dips - 7x4

triceps extensions - 10x4, 45kg

triceps press - 10x4, 45kg

kick backs - 7x4, 32kg

Hoppas ni har en bra start på veckan! Emma :)


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page