top of page
DSC_0786 copy2.jpg

HUMPDAYAY

Hej!

Ännu en underbar, tidig morgon på gymmet idag. Vi (Zahra och jag) körde ett superjobbigt rumppass och åt sedan frukost i skolan. Jätteskönt att träna på morgonen, även om det är jobbigt att komma iväg så tidigt. Imorgon måste jag tyvärr vila igen, men efter det ska jag träna ganska mycket, så det ser jag fram emot!

Min kusin, min mamma och jag var och shoppade lite idag, köpte 2 träningstoppar (much needed), en tröja, lite tjejgrejer och en keps. Keps har jag velat ha jättelänge nu så jag är nöjd med det. Åh, köpte dessutom n jättefin anteckningsbok till skolan. Den är mörkgrön och det står "Work in progress" på den med guldbokstäver. Superfint. Och igår var jag hos frisören och håret åkte äntligen av igen. Jätteskönt att träna med kortare hår *-*

Dagens:

Side kick + vikt - 10x4, 10kg

Bad girl - 10x4, 40kg

"Hängande" glute bridge - 10x4 10kg

Squat + side kick - 10x4, 35kg

Squats maskin - 8x4, 80kg

Benpress - 10x2, 73+79kg

Ha en fin kväll! Emma :)


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page