top of page
DSC_0786 copy2.jpg

2..

Hej! 2 dagar kvar till nyår! Eller ja, 1, beroende på hur man tänker. Längtar såå mycket nu, kommer bli kul. Ska jobba hela förmiddagen imorgon, sedan packa eftersom jag ska vara hos Jesper till tisdag och sedan ska jag till kompisar för att göra mig i ordning för nyååår.

Med andra ord så blir det ingen träning för mig imorgon, men på söndag blir det ben. Precis lagom nu när träningsvärken är så gott som borta. Nu ska jag ägna resten av kvällen till att färga håret, mysa ner mig med Jesper till en film och äta kvällsmat.

Dagens ryggpass:

rodd i smithmaskin - 7x4, 35kg

rodd nedifrån i kabelmaskin - 10x4, 50kg

Raka neddrag - 10x4, 45-45kg

rodd med stor stong (misstolka inte) mellan benen - 10x4, 30kg

back extensions - 10x4, 73kg

Ha en underbar dag! Emma :)


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page