top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Gott nytt år!

Hej! Jag ville bara önska er alla ett gott nytt år! Jag hoppas att ni har haft ett jättebra 2016 och får ett ännu bättre slut på det. Det kan hända att 2016 känns som en besvikelse, men jag ska försöka minnas de roliga sakerna som har hänt. Till exempel så har vi varit i London, jag har fått jobb som instruktör på ett gym, tagit körkort, köpt bil, träffat min kusin igen efter alldeles för många år, fått nya otroliga vänner, varit på mer eller mindre galna fester, fått jättemycket resultat med träningen och lärt mig massor.

Se där, det låter ju ändå som ett sjukt bra år! 2017 kommer bli minst lika bra, om inte bättre - jag har lite roliga planer som kommer avslöjas lite då och då under det nya året OCH mitt projekt ska vara färdigt till våren! Hur kul är inte det? Hoppas ni är lika taggade som jag (eller åtminstone nyfikna!)

Hur har ert år varit nu då? Vad har ni gjort?

Ha en fantastisk kväll idag!

Emma :)


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page