top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Kroppen efter onyttig mat del 2

Hej!

Såå för ungefär en vecka sedan var jag ju iväg på spahelg och då åt jag onyttigt i två dagar. Jag pratade om detta i ett annat inlägg och jag pratade också om att det syntes lite grann att jag hade lagt på med vattenvikt, inte mycket såklart eftersom jag bara åt onyttigt i 2 dagar, men jag tyckte då att det syntes. För att se om jag bara inbillade mig tog jag bild och tänkte ta en till om en vecka, för att se om det faktiskt var skillnad.

Det har gått en vecka.

Det jag har gjort hela veckan är att jag har försökt dricka lite mer än vanligt och har kastat in lite extra cardio i träningen. Idag tog jag "efter" bilden och jag blev faktiskt förvånad. Observera att det inte är fett jag pratar om, det är ganska omöjligt att lägga på med synligt fett på bara 2 dagar, utan jag pratar om vattenvikt.

Här nedan ser ni bilderna jag tog, vänster var för 1 vecka sedan och höger var idag. Jag hade lätt spänning i magen i båda bilderna, min mage var inte svullen och jag hade inte ätit på några timmar i båda situationer. Så förutsättningarna var ganska lika. Det är samma rum och båda bilderna är oredigerade.

Här har ni det alltså! Jag skulle gärna vilja prova att äta dåligt i en hel vecka och se skillnaderna, men jag gillar att ha kroppen i balans, eftersom man inte mår så bra om kroppen är van vid hälsosam kost och man sedan bombarderar den med "skit" i en hel vecka. Jag hade dessutom huvudvärk hela söndagen och kände mig ganska tom på energi.


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page