top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Nya äventyr?

Hej!

Så idag var ingen vanlig tisdag (alltså, den var ganska vanlig förutom 1 sak, men det låter inte bra att säga: idag gjorde jag en sak som går utanför mina tisdags-rutiner). Jag tänkte kanske testa lite nya saker i sommar, så jag åkte på arbetsmässan som arbetsförmedlingen arrangerade och kollade runt lite. Det var en sak som jag var intresserad av och jag hoppas verkligen att jag får chansen att prova på det, eftersom det verkligen skulle ge mig erfarenheter. Annars var det som sagt en vanlig tisdag. Eller, jag färgade om håret också, men det är väl inte särskilt spännande.

Körde axlar: axelpress stor stång – 10x4, 25kg rak axelpress i squatmaskin – 10x4, 60-70kg lateral raises – 8x4, 10kg ”roterande T” – 7x4, 7kg arnold press – 10x4, 7,5kg

Ha en underbar hump day imorgon!

Emma


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page