top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Leg day #1

Hej! 

Första benpasset i veckan är överstökat då! Kändes superbra, körde benböj tills jag var nöjd med min form. Efter det blev det marklyft och så vidare. Gick ifrån gymmet på skakande ben kan jag ju säga. 

Åh och min yogamatta har kommit! Jätteglad över det, nu kan jag äntligen göra yoga på riktigt utan att behöva sitta på det hårda golvet. Hoppas min bikini kommer snart också, är så taggad på den! Ska gå och simma så fort den är 

Dagens pass:

Benböj djupa - 10x3

Benböj vanliga - 10x2, 60kg

Marklyft - 6x4, 70kg

Split squat - 7x4, 30kg

Bencurl fram - 10x4, 45kg

Benpress rakt ner - 7x4, 82kg

Hoppas att ni har haft en bra onsdag och glöm inte att läsa mitt förra inlägg om hur mycket ens vikt faktiskt spelar roll!

Emma


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page