top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Träningsväärk

Hej!

Imorgon är det fredag! Och det innebär denna veckan att det blir cardio och mage, vilket är på tiden, framförallt magträningen. Den har som vanligt blivit uppskjuten eftersom jag inte riktigt har hunnit med den, men jag ska försöka klämma in det oftare igen (vilket jag alltid säger). Men magen är en sådan sak som alltid tränas lite, eftersom man alltid måste ha spänning i magen, vilket ju egentligen inte är någon ursäkt. För övrigt blev det ryggträning idag med löpning 10 minuter innan och 10 minuter efteråt. Har också väldigt mycket träningsvärk i benen från igår. Framförallt i framsida lår, vilket var poängen, så jag är supernöjd. Får se om jag har träningsvärk i ryggen imorgon, eftersom jag kände att jag kunde ha jobbat hårdare idag.

Menmen, jag önskar er en fortsatt bra kväll och så är jag tillbaka imorgon! Emma


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page