top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Gränna imorgon!

Hej! Det kommer bli så roligt imorgon! Jag ska hämta upp Zahra klockan 10 och så ska vi iväg till Gränna med en gång. Som sagt så tar det en timme dit och vår första stop öppnar klockan 11, så vi vill vara där precis när det öppnar. Jag är nästan 100% säker på vad jag ska ha på mig och så ska vi även packa med mat som vi kan äta utmed dagen eftersom vi äter mycket. Jag längtar väldigt mycket. Se till att följa mig på snapchat och Instagram för mer inblick i resan!

Snapchat: love_unicornn

Instagram: emmakfitness

dagens benpass:

marklyft raka - 6x4, 70kg

benböj med stång "mellan benen" - 10x4, 35kg

utfall kabelmaskin på höjd - 10x4, 50kg (jag kunde göra denna utan att få ont, vågade dock inte lyfta mer)

bencurl bak - 7x4, 30kg

squats + marklyft raka i kabelmaskin på höjd - 10x4, 60kg

Jag hoppas att ni har en jättebra kväll! Emma :)


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page