top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Om 2 veckor...

Hej!

Äntligen måndag (not). Jag var först ganska taggad på den här dagen, men så var det molnigt och inte alls fint väder så där rök min sommaroutfit-plan som hade fått mig att se fram emot skolan. Och jag är såå trött idag, jag orkar inte. Har varit det hela dagen, jag vet inte ens varför. Aja, kanske kan vara ledig på onsdag om jag har tur, innan vernissagen. Då ska jag inte jobba och sova länge och ta det lugnt (alltså träna i lugn och ro) och det kommer bli nice.

OCH den här veckan kommer ju gå fort, och sedan är vi lediga måndag och tisdag nästa vecka och sen är det redan STUDENTVECKAN! liksom whaaaaat? Och jag ska tatuera mig. Whaaaaaaaaat. Herregud jag ska tatuera mig om 2 VECKOR. Om exakt 2 veckor har jag ett stort sår på min arm och kommer ha gråtit mig igenom ungefär 1,5 timme. Nice. Värt.

Det blev armar idag btw. Det gick bra, men jag var som sagt trött. Nu ska jag äta en bit mörk choklad och kanske sova lite. Ha en superbra kväll!

Emma :)


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page