top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Imorgon blir det roadtrip!

Hej!

Imorgon ska vi äntligen åka till Trosa för att fota månadens Yoga Projekt! Det kommer bli väldigt mycket tid i bilen, men vi är laddade med musik, internet, ska ta med oss massor av mat och kaffe och redo för regelbundna kisspauser. Kommer bli super.

Detta innebär dock att vi ska sova tidigt idag och gå upp halv 7 imorgon för att göra oss i ordning och sen ska vi nog äta frukost i bilen, eftersom vi ska försöka komma iväg runt 8 så att vi är där vid 11 och kommer åka hem vid 5 så att vi är hemma runt 8 och så att jag kan sitta och redigera bilderna på kvällen, eftersom det ju ska upp denna månad och det tänker jag hålla i även om jag måste sitta till 11.59 månadens sista dag.

Men vart var jag igår? Jag skrev inget inlägg igår, eftersom jag jobbade till 18.00 och tränade efteråt och var inte hemma förrän halv 10 och då orkade jag bara inte mer. Men jag tränade ben och det gick jättebra; jag har träningsvärk.

Idag blev det bara axlar. Egentligen hade jag planerat både axlar och rygg, men jag kände för att pumpa axlarna ordentligt och var inte så sugen på ryggträning.

Dagens:

Axelpress smithmaskin - 10x4, 20kg

Axelpress smithmaskin - 7x4, 30kg

Axelpress superset - 10/7x4, 5-10kg

Halva vingar - 10x4, 7,5kg Axelryck - 7x4, 50kg

Korsfäste - 10x4, 32kg

Ha en jättebra kväll så är jag tillbaka imorgon! Emma :)


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page