top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Yoga Tripp 3 - TROSA!

Idag åkte vi äntligen till Trosa!

Det var sammanlagt 7 timmar i bilen, med jämna pauser och fotande såklart. Det blev alltså en road-trip dag, vilket inte var särskilt dumt. Det enda tråkiga var att det blev jobbigt att köra efter ett tag; därav pauserna (och svaga blåsor).

Jag måste också erkänna att jag inte har hunnit göra så mycket yoga denna månaden, så jag är lite besviken på mig själv, men det kommer jag ändra nu i juli. Zahra var dock superduktig!

Vi har inte planerat var nästa Yoga Tripp ska vara än, men vi vet att vi troligtvis ska till Stockholm i slutet av Augusti.

Allt som allt var det en jätterolig dag och det blev många bra yogabilder som togs med jackan över huvudet och skyddad kamera. Det var inte lika kallt som när vi fotade i Hjo, men det blåste och regnade mer, vilket gav en bra effekt på bilderna.

Här är bilden som jag har valt ska representera Trosa. Jag har valt just den, eftersom den ger en fin kontrast med bakgrunden: posen är väldigt lugn medan vädret är motsatsen.

Fler bilder från idag kommer på måndag, så håll utkik!

Emma :)


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page