top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Lördagens cardio - Color Rush!

Hej! Såååå jag lovade ju mig själv att ta lite bilder när vi var på Color Rush och jag tycker faktiskt att jag har hållit det löftet ganska bra. Det var jätteroligt att vara med och genomföra Color Rush, även om jag tycker att den hade kunnat vara lite längre, eftersom 5 km är över ganska snabbt. Hindren var hur roliga som helst och färgfestivalen i slutet var också trevlig (dessutom fick vi gratis risifrutti när vi hade kommit i mål).

Jag blev tröttare än jag förväntade mig. Vi kunde inte springa, eftersom Zahra har ett skadat knä, så vi gick väldigt snabbt och var höga på adrenalin; vi tävlade i varje hinder, ramlade på varandra och såg ut som färgglada sälar när vi försökte ta oss upp igen.

I ett hinder var vi tvungna att krypa under rep, i ett annat skulle vi klättra upp på en högre ställning och åka rutschkana ner på andra sidan och i ett annat skulle vi hoppa över hinder på en uppblåst "hoppborg".

Allt som allt var det ett av de roligaste träningspassen på länge och vi kommer definitivt gör om det nästa år!

Jag hoppas att ni har haft en jättebra helg ni med! Emma :)


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page