top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Mini-haul!

Äntligen fredag!

Idag har varit en lång, men bra dag. Vi fick en lång och ingående start på den nya kursen som jag är så taggad inför! Den verkar så mycket roligare än "vetenskap och profession", vi ska äntligen snacka mat! Kursen kommer bli väldigt intensiv, men just nu känner jag inte att det gör någonting, eftersom den dessutom verkar extremt rolig och intressant.

Mini-Haul

Istället för att träna var jag och en kompis och shoppade idag, men det kan man väl också se som träning, eller som Carry Bradshaw sa: "shopping is my cardio". Och ja, rörelse fick vi; jag är helt slut. Men det var också fruktansvärt framgångsrikt, förutom att jag hade planen att köpa "höstiga" kläder med mysiga färger och tyger och det slutade med att jag inte köpte en enda tjocktröja och bara svarta plagg. Men plaggen är snygga så whatever! Bilderna är inte bäst på grund av ljuset, men ingen bryr sig. Här är vad jag köpte:

En svart, kort trench coat

Självklart kan jag inte shoppa utan att köpa träningskläder!

2 Par, skitsnygga höst-boots!

En jättesöt top :D

Vantar, eftersom winter is coming

Halsduk!

Det var det! Nu är det sent och vi har en tvättid klockan 7 imorgon bitti, så ni får sova så gott och så är jag tillbaka imorgon! :)


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page