top of page
DSC_0786 copy2.jpg

A review of 2017

2017 har varit ett jättebra år med mängder av stora, små och roliga händelser! Jag har lärt mig massor och varit med om en del, slutfört planer och börjat på nya, jobbat och haft roligt. Det har varit emotionellt ända in mot slutet.

Så här är saker som har hänt år 2017!

Överraskningsbesök

I början av året kom min kusin, Anna-Lenna till Sverige! Det var ett överraskningsbesök och så himla kul! Jag hade helt glömt bort att hon var här i vår, det känns som en evighet sedan.

 

2017 has been a great year with lots of big, small and fun events! I have learned a lot and gone through some things, completed plans and started new, worked and had fun. It has been emotional all the way to the end.

Here are a few things that have happened in 2017!

Surprise visit

At the beginning of the year my cousin Anna-Lenna came to Sweden! It was a surprise visit and so much fun! I had completely forgotten that she was here this spring, it feels like an eternity ago.

Spa-hotell med twist

Vid ungefär samma tidpunkt hade Jesper och jag bokat en resa till ett spa-hotell för att komma bort och få lite avslappning. Att brandlarmet gick igång den första natten av två nätter och att vi var tvungna att springa ut i kylan mitt i natten och sedan vaknade stressade och med huvudvärk dagen därpå, behöver vi ju inte nämna haha (det brann inte). Frukosten och spat var riktigt bra i alla fall!

 

Spa hotel with a twist At about the same time had Jesper and I booked a trip to a spa hotel to get away and get some relaxation. We don't have to mention that the fire alarm went off the first of two nights, which made us run out in the cold in the middle of the night and then we woke up stressed out and with a headache the day after (there was no fire). The breakfast and spa was really good though!

Yoga Projektet

Sedan satte vi igång Yoga-Projektet, som vi ju fick lägga ner i sommar eftersom vi inte hann fortsätta med det, men vi hann åka till Hjo, Gränna och Trosa! Det var roliga upplevelser, vi höll igång med yogan och hade roliga, långa road-trips. Lite synd att vi inte kunde fortsätta med det, men upplevelserna som vi fick med oss var ändå värt det!

 

the Yoga Project Then we started the Yoga Project, which we had to put down this summer because we didn't have time to continue with it, but we went to Hjo, Gränna and Trosa! It was fun experiences, we started doing more yoga and had fun, long road trips. A pity we couldn't continue with it, but the experiences we received were still worth it!

Studenten

Sedan kom den bästa dagen på hela året, studenten! Studenten var hur rolig och spännande som helst och efteråt blev det bara bättre och bättre. Jag tatuerade mig, Anna-Lena kom till Sverige igen, sommaren var otroligt rolig med bad, vänner, fest och vi fick hem vår valp (som är en stor valp nu), och vi flyttade såklart!

Color Rush Zahra fyllde 18 och vi överraskade henne med en fest som hon inte hade någon som helst aning om, vi var på Color Rush, vi firade Halloween i Göteborg, och min bror och hans tjej fick ett litet barn!

Nytt liv Och ja, jag började studera och träffade nya vänner och har lärt mig så mycket mer på 4 månader än jag gjorde under hela gymnasietiden. Jesper och jag firade vår årsdag på en fin restaurang och har haft så många fler roliga upplevelser i Göteborg!

 

Graduation Then there was the best day of the year, graduation day! It was so much fun and so exciting and it just got better and better after that. I got my first tattoo, Anna-Lena came to Sweden again, the summer was incredibly fun with days at the lake, friends, parties, we got our puppy and we moved of course!

Color Rush Zahra turned 18 and we surprised her with a party she had no idea of, we were at Color Rush, we celebrated Halloween in Gothenburg, and my brother and his girlfriend just got a little baby!

a New life And yes, I started studying, met new friends and have learned so much more in 4 months than I did during high school.

Jesper and I celebrated our anniversary at a nice restaurant and have had so many more fun experiences in Gothenburg!

Detta var några av de bästa händelserna 2017, men en av de allra bästa sakerna är att jag har möjlighet att dela med mig av inspiration för hälsa och träning här på bloggen, vilket verkligen är cheesy, men sant! Bloggen har utvecklats så mycket under året och jag vill tacka alla gamla och nya läsare för stödet och uppskattningen!

Jag är säker på att 2018 kommer bli ännu bättre än 2017!

 

These were some of the best events in 2017, but one of the best things is that I have the opportunity to share inspiration for health and fitness here on my blog for you to read, which is really cheesy, but true! The blog has developed so much during the past year and I would like to thank all old and new readers for the support and appreciation!

I'm sure that 2018 will be even better than 2017!


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page