top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Var är jag, Vad gör jag? / Where am I, What am I doing?

Så. Hej! Om du har glömt vem jag är (även om det är omöjligt), så är jag Emma och jag sköter den här bloggen.

Nä, skämt åsido, men det har gått nästan en vecka sedan det senaste inlägget utan att jag märkte det, för det helt enkelt är väldigt mycket just nu; skolan tar verkligen över. Jag har bokstavligen så många roliga planer för bloggen, men jag hinner inte förverkliga dem, vilket är väldigt sorgligt. Så jag tänkte att jag skulle dela några av planerna så att du kanske blir lite mer intresserad igen eftersom du faktiskt borde vara det!

 

So. Hi! If you have forgotten who I am (even if that's impossible), I'm Emma and I run this Blog.

No I'm just kidding, it's just almost been a week since my last post without me noticing because it's all just a lot lately. School is really taking over right now. I literally have so many fun plans for the blog but I just can't get to it, which is really sad. So I thought I would share a few of my plans with you so you get a little more interested again because you actually should be!

Jag vill:

-Göra fler "vad jag äter på en dag" - inlägg -Hur jag tränar cardio, mage, överkropp -Hur jag äter för muskelbygge (när jag strävar efter detta) -Tips på hur man hanterar ett fullt schema (vilket jag tydligen inte kan, så jag ska se om jag gör den här, haha) - Tips om hur man äter mer hälsosamt och upprätthåller en hälsosam livsstil

Och så vidare. Jag skulle också uppskatta om du skulle kommentera här eller på min Instagram om vad du vill läsa om och se, så att det faktiskt lönar sig att jag spenderar min tid på detta.

 

I want to:

-Make more "what I eat in a day" - posts

-How I train cardio, abs, upper body

-How I eat for muscle-gain (when I am aiming for this) -Tips on how to manage a busy schedule (which clearly I can't so I'll see if I'm doing this one, haha)

- Tips on how to eat more healthy and maintain a healthy lifestyle

And so on. I would also appreciate if you would comment here or on my Instagram about what you want to read about and see, so that it actually makes sence that I am spending my time on this.

Vad har hänt mer, utöver skolan? Jag var hos mina föräldrar i helgen och bokade också en riktigt, riktigt rolig sak och, ja, det är i princip det. Jag antar att det är här jag ska avsluta för idag.

Jag ska dessutom försöka lägga upp något större den här veckan men jag har tenta nästa onsdag och behöver verkligen (tyvärr) fokusera. Följ mig på Instagram för att se om jag fortfarande lever, ifall jag inte visar mitt lilla ansikte här!

Ha en trevlig vecka!

Juste, vi tog också några bilder igår, här är några:

 

What else has been going on besides school? I was at my parents this weekend and also booked a really, really fun thing and, yeah, that's basically it. I guess that's where I'll end it today.

I will try to post something bigger this week but I am having an exam next wednesday and really (sadly) need to focus. Follow me on Instagram to see if I'm still alive if I'm not showing my little face on here!

Have a nice week!

Oh, we also shot a few pictures yesterday, here are a few:


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page