top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Plugg vid stranden och sena träningspass / studying at the beach and late workouts

Hej! Jag ville bara ge er en snabb uppdatering av mitt liv eftersom det är så intressant. Jag börjar med förra torsdagen som var en riktigt solig och fin dag, så jag tvingade Jesper att åka till stranden med mig, vilket han förresten inte ångrade. Det är också väldigt trevligt att sitta på stranden och plugga; det rensar huvud överraskande bra.

 

Hi!

I just wanted to give you guys a quick update on my life because it is so interesting. Starting with last thursday which was a really sunny and nice day so I forced Jesper to go to the beach with me, which he by the way did not regret. It's also really nice to sit on the beach and study and it actually cleanses your head surprisingly well.

Och sedan fredag kväll träffade jag en kompis och så gick vi ut i några timmar, ingenting superstort, men det var roligt och välbehövt!

 

And then, on friday night I met up with a friend and we went out for a thew hours, nothing big but it was fun and much needed!

Jag har också gjort det till en vana att träna sent på dagen, vilket jag är osäker på om jag gillar eller inte. Det är nice eftersom gymmet praktiskt taget är tomt på kvällen, men jag har ju inte mycket av själva kvällen sedan efter träningen. Så jag är lite sliten mellan pro och kontra.

Hur som helst har träningen gått väldigt bra och min tatuering har läkt minst lika bra, jag kan bära klänningar och kortärmat igen. Så tacksam. Men nu behöver jag sova, behöver gå upp tidigt imorgon! Hoppas ni hade en underbar helg och har en ännu bättre måndag!

 

I've also made it a habit to train really late, which I am unsure about if I like it or not. It's nice because the gym is empty but the evening is basically gone. So I am a little torn.

Anyway, training has been going really well and my tattoo has been healing just as well and I can wear dresses and short-sleeved shirts again. So thankful. But now I need to sleep, gonna get up early tomorrow! Hope you had a wonderful weekend and have an even better monday!


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page