top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Nike Pegasus 35 och tränings-update

Nya Pegasus 35

Idag hade jag planerat in ett inlägg och jag gick hela dagen och funderade över vad jag skulle skriva om. Mitt liv har varit rätt tråkigt på senaste tiden, det enda jag har gjort är jobbat och tränat. Solat lite.

Men sedan kom jag på att Adviral ju hade mejlat mig att Sportamore ville (eller kanske inte Sportamore direkt, men inlägget är för Sportamore) att jag skulle skriva ett inlägg om Nikes nya löparsko och jag älskar ju Nike och de kanske sponsrar mig någon gång (hoppet dör sist) så den chansen kan jag inte missa.

Skon är faktiskt snygg och förvånansvärt prisvärd. Jag såg dessutom att den röda skon är på rea just nu och den tyckte jag nästan var snyggast så det är ju bara bra. Så ja, jag älskar Nike, vem gör inte det though? Jag har faktiskt behövt köpa nya löparskor rätt länge nu för mina (också Nike hehe) har gjort sitt, men jag väntar fortfarande på rätt pengarflöde eller att någon *host* skickar mig ett par, jag fyller ju ändå 20 år nästa måndag (2 juli, just saying).

Men i alla fall om ni vill veta mer om skon är det bara att klicka på här så kommer ni dit direkt! Happy shopping ;*

Tränings-update

Okej men mer om hur min riktiga träning (för vi alla vet att jag inte är ute och springer i skogen) ser ut på senaste tiden. Jag har faktiskt tränat mer cardio och mage pga minskning på armträning, vilket väl är bra antar jag. Det har fått mig att testa nya magövningar och variera cardion. Jag har dessutom lyckats träna igenom benen ordentligt, bland annat kommit åt höfterna, så det är jag väldigt nöjd över. Jag borde kanske dokumentera träningen igen för att ni ska få en bättre bild över vad jag håller på med egentligen. Kanske.

Nu får ni ha det riktigt bra och kanske till och med börja springa lite mer med era nya skor, vem vet? Jag kanske ska göra det. Eller inte, vi får se hehe.

 

Det här är ett sponsrat inlägg.


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page