top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Jag ska erbjuda kostrådgivning!

Hej!

Nu är jag äntligen tillbaka! Sitter här på tåget hem till mina föräldrar och har 2 timmar och en dator på mig så jag tänkte passa på att skriva lite och redigera lite bilder och så. Det har, som jag förvarnade om, varit en ganska intensiv jobbvecka och jag känner verkligen att det behövs några dagar hos mina föräldrar. Jag har dessutom en liten deadline för webbsidan som ska vara klar någon gång nästa vecka.

Men hur mår jag annars då? Jo rätt bra faktiskt. Jag är lite allmänt trött men inte jätteutmattad, så det är jag faktiskt tacksam över. Sedan börjar även hostandet ge sig tack vare slemlösande hostmedicinen som vi kom på (lite sent) kanske kan hjälpa. Och JA jag tränade medan jag fortfarande hostade. Men jag tog inte alls i lika mycket som vanligt och har inte sprungit eller lyft väldigt tungt. Jag hade dessutom inga besvär på annat sätt utan mådde bra och hade energi och kände mig bättre för varje dag. Behövde endorfinerna. Så är det med det.

Jag har även nyheter! Om ni följer mig på Instagram vet ni redan detta, men i början av augusti ska jag börja erbjuda kostrådgivning! Därav planer på ny webbsido-design. Jag är väldigt taggad och ser verkligen fram emot det. All information kommer komma med den nya designen, men har ni frågor redan nu eller vill vara först till kvarn och förboka ett möte är det bara att höra av sig!

Helgens planer Nu sitter jag ju som sagt på tåget till mina föräldrar och med det följer ju en mängd roliga planer (förutom att jobba, hehe). Idag ska jag träna och jobba lite med redigering och sen ikväll ska hela familjen tydligen åka och bada, så det blir kul. Imorgon ska min bror och jag hitta på någonting i stan och så blir det utgång med tjejerna och på lördag blir det familjefoto och småfest med familjen. Och träning såklart.

Men det var nog allt jag hade just nu. Inget intressant har hänt sedan senast, eftersom jag bara har jobbat. Eller jo! Jag har äntligen fixat naglarna! Här är en före-efter bild:

Är så sjukt nöjd. Jag vet, det var riktigt illa innan, att behöva leva med det fick mig att må riktigt allmänt dåligt. Nä, nu får ni ha en superfin torsdag så blir det fokus på antingen kolhydrater eller celluliter i lördagens inlägg. Puss!


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page