top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Saker som befolkningen redan vet men jag har kommit på nu

Hej!

Idag satt jag och kollade på Jeffree Stars snapchat story och han påpekade att det bara är 4 månader kvar av 2018. Efter att bli väldigt chockad stängde jag ner hans story och mumlade för mig själv att, det behövde jag verkligen inte höra. Så nu vet ni det också och kan känna samma jobbiga känsla som jag kände när jag först insåg detta. Varsågoda.

Random upptäckter och saker som är nya i mitt liv:

Idag var jag och fixade naglarna och nu är de mycket kortare och mycket rödare och jag älskar det. Efter det satte jag mig på ett café och jobbade lite med Instagram highlights, vilket jag kände att jag borde ha haft för länge sedan. Men jag är inte någon som hoppar på trender direkt utan jag bär alltid förra höstens mode, om ni förstår vad jag menar.

På tal om att hoppa på tåg lite sent (ta en *alkoholfri – vi är ju hälsosamma här* shot varje gång jag drar en metafor!) så började jag bli BEROENDE av Framgångspodden i veckan. Över 200 avsnitt och NU har jag insett att hypen faktiskt är av en anledning. Bra jobbat Emma.

För övrigt har jag även insett att Therése Lindgren är väldigt bra också. Hon är rolig och genuin och har en härlig personlighet i allmänhet. Jag måste läsa hennes bok, vilket ju såklart hela Sverige redan har gjort, det med.

Jaa det var väl några saker som jag har jobbat på och blivit beroende av på senaste tiden. Glöm inte att checka ut mina Highlights på Instagram, de är jättesnygga!

Och imorgon ska vi packa inför vår Spanienresa. Jag ser så sjukt mycket fram emot att ha lite ensamtid med Jesper, det var länge sedan vi verkligen umgicks på det sättet. Så det kommer bli niice.

Ni får ha det så bra nu och följ mig på Instagram för att följa vår Spanienresa! - emmakfitness


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page