top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Nya naglar och styrketräning

Hej!

Hoppas ni har det bra! Jag har det bra i alla fall. Det har varit fullt upp de senaste dagarna och nu känner jag att jag behöver vila lite. Ingen träning idag, bara chill. Jobbade på ett projekt i morse, hade sedan workshop i skolan och efter det satt vi jättelänge och pluggade tills våra huvuden rykte. Jag ska läsa lite ikväll och ta det lugnt.

Jag fixade också naglarna i måndags! Alltid lika trevligt, man känner sig så fräsch. Ska nog faktiskt också testa att fixa fransarna nästa vecka och se hur jag gillar det. Risken finns att jag kommer se lite väl....extra ut, men vi får se.

Träningen har också gått jättebra på senaste. Det är riktigt skönt att köra mer styrketräning, jag känner mig riktigt bra i min kropp! Dessutom är det så kul! Har verkligen saknat det.

Nä, nu får ni ha det jättefint. Vi hörs! Emma


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page