top of page
DSC_0786 copy2.jpg

Framtida planer för bloggen

Hej!

Nu är jag tillbaka! Och gud vad skönt det är! Den här veckan har varit fullt upp, jag har verkligen inte haft en ledig minut, och om jag nu hade det använde jag den för att äta och titta ut i tomma intet, haha. Knappt jag uppdaterade Instagram ju. Men ibland är livet så.

Igår flyttade vi, vilket tog bokstavligen hela dagen, vi höll på från 7 på morgonen till 11 på kvällen med så gott som ingen paus, men det var ju värt det. Idag har jag lagt all tid på att packa upp och tränade också med en kompis, eftersom jag kände att jag behövde komma ut lite. Det är fortfarande så sjukt mycket kvar, menmen, bara att köra på.

Imorgon ska jag in till stan och plugga och träna och när jag kommer hem blir det väl att fortsätta försöka få ordning på mitt liv. Känns som om jag inte kan sätta mig här och jobba förrän allt är klart, vilket är jättejobbigt för jag är lite av en perfektionist.

Blogg-planer

Jag har också en mängd roliga planer för bloggen och även några Youtube-idéer! Har bland annat intervjuat en annan influencer om kroppsuppfattningar och lite andra saker som jag har funderat över att prata om. SUPERkul! Nu måste bara min arbetsyta bli klar.

Ah, men nu ska jag fortsätta fundera på vad som fattas och som finns kvar att göra här, ni får ha det superbra, så är jag definitivt tillbaka i veckan!

Puss!


Senaste inlägg
Arkiv
bottom of page